Politica de returnare
Dreptul de retragere
În calitate de consumator aveţi dreptul să renunţaţi la produsele cumpărate, fără a fi nevoit să justificaţi decizia de renunţare şi fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 15 zile calendaristice începând de la ziua în care intraţi în posesia produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Conform legislaţiei in vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice.
Pentru a facilita prelucrarea returului, vă rugăm să ataşaţi acest formular la produsele returnate, trimiţându-le la următoarea adresă: SALONSHOP S.R.L.- sediul social: Bulevardul Vasile Lucaciu nr.28, jud. Satu Mare, Loc. Satu Mare, România. Produsele returnate trebuie să fie complete, nedesfăcute, nefolosite și returnate în ambalajul original. Înainte de a ne returna produsele vă rugam să ne contactati telefonic.
Suma va fi returnată prin virament bancar în contul cumpărătorului in termen de 14 zile lucratoare de la data preluării produselor returnate. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Costurile returnării vor fi suportate de cumpărător. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare.
Politica de returnare
Cumpărătorul trebuie să verifice comanda primită și să notifice vânzătorul în termen de cel mult 3 zile în cazul în care a constatat diferențe, erori sau neconformități. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare. Orice returnare de produs necesită obținerea unui formular de retur, pe care cumpărătorul trebuie să-l solicite vânzătorului sau direct de pe site. Fără acest formular de returnare, preluarea poate fi refuzată de către vânzător.
Se pot returna produse neconforme cu specificațiile de pe site în momentul cumpărării, produse trimise greșit de către vânzător sau la alt volum decât cel comandat de cumpărător. Costul returnării este suportat de Vânzător. Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Vânzător pe baza procedurilor interne. Dacă Vânzătorul nu constată probleme de calitate, rambursarea sau compensarea nu va fi acceptată. Înlocuirea produselor returnate se va efectua în termen de 14 zile lucrătoare.
În cazul în care marfa comandată și achitată nu este recepționată sau este refuzată de către cumpărător (din diverse motive), furnizorul va storna și va restitui în termen de 14 zile lucrătoare, contravaloarea produselor comandate cu excepția taxei de transport, taxa ce cade în sarcina cumpărătorului.
La comenzi care au fost expediate cu taxa de transport gratuit si cumparatorul se razgandeste, taxa de transport pentru returnarea produselor va fi suportat de cumparator.
RETUR:
Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014
Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
ARTICOLUL 14 Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii (1) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile. (2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii SALONSHOP.RO de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. SALONSHOP.RO va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SALONSHOP.RO nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.